Tema: Re: Rusu autoriu knygos
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-02 13:48:10
lietuviska ar rusiska?
O lietuviski pavadinimu vertimai apskrytai yra daznai mistiski.
2 Is atminties:
The Innkeepers Song - Burtininko mirtis
Another Fine Myth - Bleniu vezhechios

Jei yra ne tik rusishku, o ir rusishku vertimu, labai siulau pratchetta - ne visi, bet didzhioji dali jo kuriniu yra mirtini - tiesa rusishku vertimu neskaichiau, bet jei neskaitai anglishkai - praktishkai vienintele galimybe perskaityt nemazha dali geru knygu yra rusu klaba... Ash blyn vakar uzhsisakinejau pratchetto ir geimano good omen's, kolege ish estijos sako, o, shita skaichiau, estishkai, labai gera. pasirodo pas juos beveik viskas pratcetto ishversta i estu kalba.. pas mus eridanas vos ishstenejo dvi ir dar viena leidykla wee free man ishleido (mazhieji laisvunai)...