Tema: Re: e-knygu skaitytuvas?
Autorius: Kestas
Data: 2009-10-25 18:05:08
>O toks daiktas sakitytu pdfus su ivairiom formulem, piesinukais ar
> grafikais? Ar jis tik teksta moka parodyt?

pdf yra pdf, rodys viska. tik, kaip suprantu, jis pdf neperformatuoja keiciant masteli (??). t.y. jeigu puslapyje smulkus tekstas, tai skaitytuve - dar smulkesnis atrodys. kita vertus, jeigu jis doc palaiko, tai kodel tuomet doc nekrauti? gal ta performatuotu? tiesa, naujesnis, su touch screenu gali isdidinti pdf taip ir uz "ekrano ribu", bet tada matyti tik dali puslapio.
o del lankstumo, tai sausi bus pristatytas toks Plastic Logic QUE (http://www.plasticlogic.com/), tai jis skaitys ne tik doc, bet ir xls bei ppt ir bus zurnalo dydzio. tures WiFi, o prie knygynu gales jungtis per 3G tinkla (kaip Nook).
pats tokio nepirksciau - per didelis. Sony 6 coliu butu kaip tik, bet man labai idomu, ar butu galima i ji uzkrauti Barnes&Noble e-knygas. Amazono net nesitikiu, nors butu is viso idealu. reikalas tas, kad viesai tu knygu, kuriu man reikia, nerasi net piratiniuose tinkluose, ka jau ten bekalbeti apie ta rusu biblioteka ;) (nors vis idomu, aciu Linui :))