Tema: Re: e-knygu skaitytuvas?
Autorius: Senis B. Smegenis
Data: 2009-10-25 17:34:35
Rodo, kaip pavyzdys butu mazgu zinynas, paveksliukai, piesinukai ir t.t.. As
i 505 susikeles nuotraukas (jpg), siek tiek muzikos (mp3) skaitymo fonui,
pvz. skaitai "Karas ir Taika", tai labai tinka Butkutes "Nemylejau Taves".
Nera ten jokiu paiesku, kaip Linas minejo gali pasizymeti puslapi (uzlekti
puslapio kampa kaip knygoje). Durniausias klausimas, kurio manes paklause:
"O tai kaip cia skrolinti aukstyn/zemyn?" Teko atsakyti, "...kaip
spausdintoje knygoje."
Atsiperka greit, ypac jei yra vampyru, hariupoteriu megeju, kuriems reik
visas knygas perskaityti :)
Pakrovejas nuo Sony PSP tinka, tai batarke gal is tos serijos gali buti -
dar nereikejo ardyti, tai negaliu uztikrinti.

Linai, prikabink savo Word template, man patiko ideja.

SBS

P.S. Visi pamineti vardai fiktyvus, tik demonstracinio pobudzio.
Atsitiktinis sutapimas visiskai atsitiktinis :)