Tema: Re: Kur nusipirkti e-book readeri?
Autorius: Trachamudas
Data: 2009-10-13 16:11:05
l2sarcasm.

Išbandžiau kompą, iphoną ir ebooką (sony prs 505).
Jei reikia įrenginio kuriame būtų patogu/malonu skaityti knygas, tai ebookas
vienareikšmiškai. Modelis, tai čia pagal skonį ir kišenę. Dar pakolkas
nesiūlyčiau pirkti touch screeninių ebook'ų nes jie laiko trumpai, bugovi ir
manau praeis kokia metelių 2-3, kol rinkoje psirodys normalūs modeliai. Kaip
daug skaitantis ir šiek tiek besirūpininatis savo akimis jaučiu pareigą
atbaidyti nuo visų mazochizmų kaip kompų/iphonų/delninukų ir visų kitų
įrenginių, kurie nėra skirti ilgam skaitymui. Jei jums malonu skaityti
popierines knygas, tikrai bus malonu ir ebook'ą.
Bet kokiame portale rasite visus pribumbasus  apie ebookus ir palyginimus su
kitais media įrenginiais, bet man asmeniškai tai buvo vienas maloniausių
pirkinių, kurio patogumu vis neatsidžiaugiu per kiekvienas atostogas.Tikrai
džiugu, kai dviejų savaičių skaitymo bagažas (~2000 puslapių) telpa į vieną
ebook'ą.