Tema: Re: Kur nusipirkti e-book readeri?
Autorius: Jago
Data: 2009-10-12 20:53:06
> Zmogus noretu gauti dovanu e-book readeri, tai dabar ieskau kur ir koki
> nusipirkt. Ar kas nors Lietuvoje prekiauja? Ar reikes per ebay pirkti?

Manyciau per ebay paprasciausia.

> Kur
> pigiausiai? Noretusi aisku paziuret bent kaip atrodo, nes kolkas esu
> mates
> tik nuotraukose. Ar vyresniam zmogui nebus problemu ji skaityti?  Koki
> modeli geriausia pasirinkt (galvojau apie sony prs-505)? Vienu zodziu
> buciau
> dekingas apie bet kokia informacija sia tema.

505 man labai patinka, ir kadangi sony jais prekiauti jau baigia (nes
isleidziami nauji modeliai), paieskojus galima gauti ir kaina normalia.
Ar zmogus, kuriam ji nori padovanoti, bent minimum susigaudo kompiuteryje?
Kadangi reikia konvertuoti i sony suprantama formata (*.lrf) knygas ir
siek tiek laiko, lokalizuoti (ivesti lietuviu ir (arba) rusu kalbas) pati
aparata ir prie jo einancia programa. Bet tai nera taip baisu kaip skamba.
Jei supranti rusiskai pasiskaitinek cia:
http://www.the-ebook.org/forum/index.php , jei angliskai cia:
http://www.mobileread.com