Tema: Re: Noriu nusipirkti Kindle
Autorius: Ramaas
Data: 2012-03-18 08:59:34
o jus kartais nepamirstat siuntimo islaidai, jai reiks muito mokesti priskaiciuot?
ir tik nesakykit kad is JAV i LT dykai siunciama, is UK irgi yra siuntimo mokestis.
R.

"-[antanas]-@UK"  parašė naujienų news:jk327d$c18$1@trimpas.omnitel.net...

Iš kur pigiau? 99 eurai. Toks Amazon 79 dolerius kainuoja. Toj suknistoj
Europoje viskas brangiau, palyginus su JAV.