Tema: Re: Noriu nusipirkti Kindle
Autorius: amenox
Data: 2012-03-16 17:34:18
Šitam Sony androidas sukas, vadinas ten visi reikalai galioja su rūtinimu ir
t.t. Nežinau kaip Kindle, bet Sony labai kompaktiškas yr, patogus rankoje.
Jei ką linkas ru apie jį:

http://www.the-ebook.org/forum/viewforum.php?f=70

P.S. Pats jusinu seną prs-505, todėl apie šį daugiau papasakot negaliu, bet
va bendradarbis nusipirko tai teko pačiupinėt. :)