Tema: Re: gal kas galvoja parduot knygu skaitykle e ink ekranu?
Autorius: Caponi
Data: 2011-11-22 00:49:57
Normalios skaitykles privalumas pries bet koki delninuka, plansete ar notebooka - e-ink ekranas, kuris turi sekancius pliusus:
1. Galima skaityt ir lauke sauleta diena.
2. Akis vargina tiek pat, kiek ir bet kuri tikra knyga ar laikrastis, beje ir siaip pojutis skaitant kazkoks tikresnis ar kaip cia ta pojuti apibudint :-)
3. Baterijos energija vartojama is esmes tik verciant puslapi, ko pasekoj realiai e-booka reikia kraut kas 2-4 savaites

Esminis trukumas - skenuoti zurnalai, kur ant spalvoto fono yra spalvotas tekstas yra praktiskai neiskaitomi.

Del formatu - bet kokiu atveju komfortiskam skaitymui su skaitykle daugeliu atveju reikalingas normalus tekstinis failas, kuri greitesniam ir korektiskam veikimui (pvz., teisingam sriftu dydziu keitimui) rekomenduotina naudoti konkreciai skaityklei gimtajam formate. Pastaroji salyga lengvai ispildoma keliais peles clickais konvertuojant turima formata i reikalinga, linksmesne dalis yra ta, kad jei turimas ne OCR'intas failas (skenuotas kaip paveiksliukas) prie jo tenka truputi pasedet (nors velgi, jei spjaut i automatizuoto atpazinimo paliktas pavienes klaidas ir formatavimo trukumus, tai galima ir i ta procesa praktiskai nesikist :-))

Esu isbandes ir naudoju praktiskai visus elektroninius zaisliukus :-), tai sitoj vietoj mano verdiktas vienareiksmiskas - visai tekstinei juodai baltai informacijai tik normalus e-book readeris, plansete tenka pasinaudot pdf'iniams zurnalams, nu o delninukas toks super universalus daiktas, kuris gal idealiai ir niekam netinkamas, bet is bedos gali praktiskai viska - principe del to man tie dideli tapsnokliai ir patinka, tik va kazkaip prie viso jo universalumo skaityt per 3-4" blizganti ekraniuka man niekaip nesinori...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi