Tema: Re: gal kas galvoja parduot knygu skaitykle e ink ekranu?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-11-10 09:10:35
tas amazonas ne visoms šalims parduoda, visada buvom juodam
sąraše, ir mums neparduodavo. Daba gal pasikeitė jau, bet abejoju kad
LT ne atsilikėlių šalis taip jie mus laiko ir nenorėjo prasidėt.

R.

"Julius3"  parašė naujienų news:j9enpc$7jg$1@trimpas.omnitel.net...

Nelabai suprantu, ką čia apie ne sąžiningus pardavėjus rašai. Čia gi
Amazon'as pats parduoda. Jei jau Amazon'u nepasitikėt, tai tada nežinau
kuo pasitikėt galima :) Man Kindlas iš JAV atėjo per 3 dienas, be jokių
papildomu mokesčiu.

Julius