Tema: Re: Kindle 3 deklas
Autorius: aspats
Data: 2011-09-05 22:29:04
On 09/01/2011 01:21 PM, Blade Runner wrote:
> Laba diena,
>
> Gal kas gali pasidalinti savo patirtimi ir patarti koki dekla kindlui
> imti? Ar ta odini originalu is amazono, ar kokia kojine, ar neverta
> moketi tiek pinigu ir pasiimti ka nors uz kelis $?
>
> Aciu.
Nepirk tik tokio dekliuko kurio saktis butu ekrano puseje. nes isidejus
i krepsi ir suspaudus labiau skils ekranas. Buvau rades foto, kas
gaunasi, bet dabar ant greituju neberandu. Turiu paprasta is ebay. uz 10
svaru ( kau pirkau kazkaip nepasiziurejau ir galvojau, kad perku uz 10$
:)), tai visai patenkintas. Nieko per daug is jo ir nereikalauju.