Tema: Re: Kindle 3 deklas
Autorius: Bronco
Data: 2011-09-04 13:51:35
On 2011-09-02 20:49, Iris wrote:
> mes emem uz kelis svarus dirbtines odos dekliukeli.
>
> Kokybe, tiesa sakant, s**dina, bet tas kol kas nelabai trukdo, pirkom tam,
> kad kokiam krepsy nesiojant nesibraizytu ir pan. Nesibraizo:)
>
> Lempute pirkom atskirai.

Va va, todėl ir paėmiau iškart originalų dėklą su lempute, kad vėliau
nereikėtų nieko "pirkti atskirai". Šio dėklo kokybė puiki, o integruota
lemputė, veikianti nuo paties Kindle akumo, yra nepamainomas daiktas.
Ypač, jei mėgsti ilgiau skaityti lovoje, o miegi joje ne vienas :) Na ir
šiaip pastebėjau, jog aš mieliau renkuosi šią Kindle dėklo lemputę, nei
kambario apšvietimą. Kažkodėl man taip maloniau skaityti. IMHO, bet jei
lemputė yra reikalinga (neįsivaizduoju kaip gali būti nereikalinga), tai
geriau iškart pirkti originalų dėklą, jei nereikalinga, tada galima
pataupyti ir nepirkti originalaus paprasto dėklo ir pasiimti kažkokį
pigesnį.