Tema: Re: Sony PRS-505
Autorius: kiwi
Data: 2010-11-30 09:05:59
On 11/29/2010 11:58 PM, AS wrote:

> Kol kas mano beda islieka, kad nerodo lietuvisku raidziu. Rodo
> "skandinaviska" varianta. T.y., vaizdas kaip ir budavo win 3/95 laikais su
> LT fontais, kol neredaguota system.ini faile locale arkaip ten tas dalykas
> vadinosi. Bandziau RTF ir unikodini TXT fala pakisti - jokio skirtumo.
> Bandziau ir grynai lietuviskus fontus isiulyti, kaip Vytis ar Aistika.  Pati
> firmware kol kas nenoreciau keisti. Matomai, pradziai reikes ieskoti, kaip
> ten paredaguoti koki nors sistemini faila. Jei pavyktu, apsidziaugciau.

Paprasciausias budas - atsispausdinti (per pdfCreator pvz.) i pdf su
embeddintais fontais, tuo paciu ir pasiformatuot gali zmoniskai. Tik
puslapio dydi tinkama nustatyk (kazka panasaus i 90.6 × 122.4 mm). Arba
epub (su fontais viduj) pasigamint, tik tada siek tiek daugiau zaidimo.
Ir jokiu hacku nereik.