Tema: Re: Re: Re: Sony PRS-505
Autorius: Paparaciz
Data: 2010-11-30 01:34:00
gerb. AS ˛inuteje <id15fg$g9j$1@trimpas.omnitel.net> sumislijai:

>Esme buvo ne tiksli isvaizda. Tada taip: gabaritai ir kokia dali aparate
>uzima ekranas. Sony laimi santykiniu ekrano dydziu. Ekranas visi sutinka
>geresnis, akumas laiko geriau, bells ir whisles mazai _man_ reikalingi.

del akumo- nerasiau bet panasu kad kindle'o biski geresnis- 4sav.
del tos nelemtos klavos- nepasakyciau kad ji trukdo. spaudineju next klavisus vienoj ar kitoj pusej
ir nesuku galvos

o siaip is esmes ka noriu pasakyti- na arba yra geros instrukcijos kaip tvarkytis su egzotika (t.y.
lietuviskos/cyrilic knygos), arba pamirsti senus irenginius. paciam kiek teko mest lt knygu (deja
tai tubut buvo tik viena knyga konvertuota su mobipocket) i kindle'a- su bedom nesusiduriau.
o bendraja prasme tiesiog ziureciau i prieki ir pasizvalgyciau kas dabar yra rinkoje gero, bet ne
3metu senumo irengini

p.s. kindle'o nepersu, turi ir jis savo minusu.

--
Paparaciz
icq 129586559