Tema: Re: amazon kindle biski review
Autorius: kiwi
Data: 2010-11-19 10:18:26
On 11/19/2010 07:48 AM, Silas wrote:
> ðiaip knygute.lt guli po 10 lt knygos pfaf, sutarkytos be klaidø, tinkamu
> formatu....

O, super, pagaliau. Kadangi PFAF jau senokai nustojes pirkti buvau del
vietos trukumo, bus galima pratest dabar. Kaina normali ir pasirinkimas
nemazas. Keista tik kad iki siol nieko apie juos negirdejau - reiketu
daugiau pasireklamuoti interneto platybese, lietuvisku el. knygu rinka
ir taip nera labai didele...