Tema: Re: amazon kindle biski review
Autorius: @work
Data: 2010-11-18 13:50:49
nu idomu, mestelk linkus deklo ir lemputes.

siaip tai ocr'o darymas nesukelia jokiu problemu, as nieko nekoreguoju,
nieko nemodifikuoju, next next per fineryderi (10 versija) suspaudau, padaro
rtf, kuri irgi neredaguota per mobipocket'a i prc padarau.
lieka kaikurios raides nepazintos, bet dzin, skaitymui netrukdo.