Tema: Re: Pagalbos del Ebay
Autorius: -tulis
Data: 2010-11-22 14:49:21
as irgi parduodu perku ir jei nera combined shipping tai reikia tartis su
pardaveju. jis gali paimti visas prekes pakuoti atskirai ir siusti atskirai.
aisku pasiulius protinga bendra siuntimo kaina visuomet sutinka.
aisku jei pardavejas kinietis, kur preke 0.01 o siuntimas 10 tai tikrai
nedary combined shipping :)

"DG" <istrinti_gdeivis@takas.lt> wrote in message
;-))) tai jis ir yra tas pardavejas, tik vat beda - nesupranta ko is jo
norima.
O matyt nori "combined shipping". Pvz.: pardavineju varztus. Varzto pakavimo
ir siuntimo kaina - 4 LT. Perkant daugiau nei viena - kiekvienas papildomas
varztelis prideda 0.20 LT prie bendros siuntimo kainos iki tam tikros
protingos ribos pagal svori ar turi.

DG