Tema: Re: Pagalbos del Ebay
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-21 14:10:11
jeigu trys prekes nupirktos to paties pirkejo-siusdamas jam invoisa-gali nurodyt tokia siuntimo suma, kokia manaisi esant tikslinga. Aisku-jinai neturi virsyt sumos, kuria gautum sudejes nurodytas tu prekiu siuntimo islaidas aukcione. Trumpa-pamazinti gali, tiesiog ranka jam irasydams kiek jis privalo moket uz siuntima. Taciau pirma-lai nuperka tas prekes :)