Tema: Re: PayPal išgryninimas į VISA Virtuon
Autorius: GiedriusZ
Data: 2010-10-05 17:59:33
Vat tame ir problema, kad gudrusis Paypal'as automatiskai keicia valiuta
i litus, nes kortelė registruota Lietuvoje.
Opcijos kaip išjungti neradau. Jeigu kas žinot - pasidalinkit.
Aš dar kartą pakartosiu, kad kai yra perkama kažkas (pvz.: is EBay)
viskas vyksta kitaip it tada jau tu gali pasirinkti ar is tavo korteles
pinigus nurasys uzsienio valiuta ar litais (tada PayPal'as keicia
valiuta savo blogesniu kursu).