Tema: Re: PayPal išgryninimas į VISA Virtuon
Autorius: GiedriusZ
Data: 2010-10-01 20:15:46
Paypal'e nera galimybes isjungti valiutos konvertavimo persivedant
pinigus i savo kortele.
Na nenori jie prarasti berods 2% nuo konvertuojamos sumos. Sitas mokesti
jau yra itrauktas i kursa. Bent jau jie taip raso.
Jeigu kas zino kaip apeit valiutos konvertavima - pasidalinkit paslaptim.
Apie tai, kad perkant prekes gali isjungt valiutos konvertavima- zinau.