Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: nox
Data: 2011-11-06 21:22:50
Tuscio boingo nepaskraidinsi, nes atrodo PPL iki 5700kg MTOW riboja.

Kas link aerodromo registracijos, pakankamai ilga ir knisli procedura, 
nes turesi ispildyti kruva reikalavimu, visoki FATO zonu ribojimai ir 
t.t., parengti aerodromo naudojimo instrukcija, gal net ir skrydziu 
koordinatoriu i boksta pasodinti :D



On 2011.10.07 00:47, cD-r0m wrote:
> Tiesa, bet teoriskai (!) su PPL'u galima ir tusciu 747 skristi :)
>
> Zodziu aisku.. Suzinojau mazdaug situacija su licencijom, bet dar idomu
> smulkiau apie taku naudojima ir pan. Kaip (Ar?) mokesciai taikomi, kaip
> derinama tai ir panasiai?
>
>
>
>
> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message
> news:j6kvp4$4uj$1@trimpas.omnitel.net...
>> mokedamas su cesna pvz su CT nebutinai saugiai nusileisi ;)
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>> news:j6ftd1$s7h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ot logiška :)
>>> Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai
>>> pačia mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje
>>> nesamonių..
>>>
>>> Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija..
>>>
>>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message
>>> news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi
>>>> ateityje taip nebus.
>>>>
>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj.
>>>>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai
>>>>> kiti reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta
>>>>>
>>>>> Pataisykit, jei neteisingai
>>>>>
>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O
>>>>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A)
>>>>>> licencija kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is
>>>>>> pilotavimo, tipo negali skraidyt, jei is to gauni pajamas..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?
>>>>>>>
>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie
>>>>>>>> sąsają su ppl
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi
>>>>>>>> nieko bendro?
>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>> message news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> skaityk, domekis
>>>>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus,
>>>>>>>>>> rimtesni - cesna
>>>>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO,
>>>>>>>>>> sitais
>>>>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau
>>>>>>>>>> pradet nuo
>>>>>>>>>> ultralighto.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas
>>>>>>>>>> retrofitingas, kad
>>>>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj
>>>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad
>>>>>>>>>> norint
>>>>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip
>>>>>>>>>> nepratesia. Ten vis
>>>>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O
>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme,
>>>>>>>>>> kokia tvarka ten
>>>>>>>>>> su ja isvis?
>>>>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno
>>>>>>>>>>> aerodrome Kauno
>>>>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio
>>>>>>>>>>> galimybiu. (o gal
>>>>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos
>>>>>>>>>> neturi nieko
>>>>>>>>>> bendro?]
>>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso
>>>>>>>>>> kad uz 3kLt
>>>>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min
>>>>>>>>>> 8,5kLt. Kalbu apie
>>>>>>>>>> minimumus.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>>>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt
>>>>>>>>>>> kaip i
>>>>>>>>>>> aikstele
>>>>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu
>>>>>>>>>> (apie ULO), tarkim
>>>>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas
>>>>>>>>>> kelias, pakankamai
>>>>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio,
>>>>>>>>>> leidies ir ramu, ar
>>>>>>>>>> reikia kazko?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>>>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano
>>>>>>>>>> klausimus? Guglas,
>>>>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad
>>>>>>>>>>>> negali zinot
>>>>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina
>>>>>>>>>>>> (girdejau
>>>>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur
>>>>>>>>>>>> nors kitoj
>>>>>>>>>>>> saly?
>>>>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto
>>>>>>>>>>>> laikymo ir
>>>>>>>>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei
>>>>>>>>>>>> lektuva pirkti is
>>>>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka
>>>>>>>>>>>> (teoriskai), ar ji
>>>>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant
>>>>>>>>>>>> valstybinio
>>>>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos
>>>>>>>>>>>> (nesigilinam i realias
>>>>>>>>>>>> to galimybes)?
>>>>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu
>>>>>>>>>>>> paprasta benza?
>>>>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas:
>>>>>>>>>>>> Susikonstravus ultralighta
>>>>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>