Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-10-04 07:46:27
ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj.
ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti 
reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta

Pataisykit, jei neteisingai

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net...
> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O boeingui 
> ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija kiek 
> prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali skraidyt, 
> jei is to gauni pajamas..
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su ppl
>>>
>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko 
>>> bendro?
>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>
>>>
>>>
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> skaityk, domekis
>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>>>
>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - 
>>>>> cesna
>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais
>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet 
>>>>> nuo
>>>>> ultralighto.
>>>>>
>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas 
>>>>> retrofitingas, kad
>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai
>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>>>
>>>>>
>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint
>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten 
>>>>> vis
>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas
>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia 
>>>>> tvarka ten
>>>>> su ja isvis?
>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome 
>>>>>> Kauno
>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o 
>>>>>> gal
>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>>>
>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko
>>>>> bendro?]
>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 
>>>>> 3kLt
>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu 
>>>>> apie
>>>>> minimumus.
>>>>>
>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i
>>>>>> aikstele
>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), 
>>>>> tarkim
>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, 
>>>>> pakankamai
>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir 
>>>>> ramu, ar
>>>>> reikia kazko?
>>>>>
>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>>>
>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? 
>>>>> Guglas,
>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>>>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali 
>>>>>>> zinot
>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje.
>>>>>>>
>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina 
>>>>>>> (girdejau
>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors 
>>>>>>> kitoj
>>>>>>> saly?
>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir
>>>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva 
>>>>>>> pirkti is
>>>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji
>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio
>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i 
>>>>>>> realias
>>>>>>> to galimybes)?
>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta 
>>>>>>> benza?
>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus 
>>>>>>> ultralighta
>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>