Nes perkant is gamintojo turetu buti certifikuotas. O certifikacija kainuoja labai brangiai todel gamintojams net neapsimoka kurti naujus modelius jei jie nebus labai masiski. Tedel kokia Cessna vis dar gamina 172, kas yra 50 metu senumo konstrukcija. Na ir aisku kaip tipo pats pasidarai tai nereikia certifikuotos prieziuros. Todel lektuvas kokius 3x kartus pigiau gaunasi. "Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message news:igfvba$io1$1@trimpas.omnitel.net... >> O cia rimtai konstruosit? Kai baigsit paskrist duosi? :) Kas cia dave >> tokia > Baik Tu :) Pasvajot juk niekas nedraudzia :) > > Man is principo idomu - zmones gamina eskperimentinius orlaivius uz > melejona. Idomu kodel? Atrodo kad jei jau nori lektuvo uz melejona, tai > nusiperki gatava ir skraidai... ? > >> Tik jie didesni nei 4 zmoniu. Beja Klaipedoj pries daug metu Comp Air 7 >> turbine buvo surinkta. Dar galima rasti nuotrauku nete. > > Grazus lektuvas. O koks to klaipediskio likimas?