Tema: Re: Lektuvas is rinkinio
Autorius: Andrius
Data: 2011-01-12 18:44:56
 Nes perkant is gamintojo turetu buti certifikuotas. O certifikacija
kainuoja labai brangiai todel gamintojams net neapsimoka kurti naujus
modelius jei jie nebus labai masiski. Tedel kokia Cessna vis dar gamina 172,
kas yra 50 metu senumo konstrukcija. Na ir aisku kaip tipo pats pasidarai
tai nereikia certifikuotos prieziuros. Todel lektuvas kokius 3x kartus
pigiau gaunasi.