CT, kaip ir daugelis kitų "high end" ULų faktiškai yra sąžiningi MTOM=600kg lėktuvai. Visa Europa skraido su UL licenzijom su jais, bet papulti į "Weight Watchers" rankas neverta :( "Miegapele" <gv@dd.lt> wrote in message news:ibt819$pu$1@trimpas.omnitel.net... >o kas konkreciau negerai su ul ir ct. > > > "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message > news:ibrtit$3dr$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu jo, ct yra vienas iš pačių brangiausių aparatų rinkoje. >> Bet negi Tu tikrai norėsi 200km virš vandens su vienu motoru skristi? >> Kai vandens temperatūra +5C išgyvent vandeny galima max. pusvalandį... :( >> >> Be to su UL licenzija ir CT (kaip ir daugeliu kitų lėktuvų) nebūsi legalus >> daugeliu atveju... >> Tai toleruojama, bet pagavę išdulkinti gali bet kada... >> >> >> "Miegapele" <gv@dd.lt> wrote in message >> news:ibr3e7$td7$1@trimpas.omnitel.net... >>> kodel dyzelis. sakykim kad ir ct-ske kaip pavyzdys. ne kitas ir tik >>> dviviete. bet kuro sanaudos labai jau malonios, kreiseris irgi. rangeas >>> irgi >>> faun. is klaipedos tiesiai i bergena. tiesa lektuvelio kaina nedziugina. >>> nors apie koki skraidymo aparata ir as susimastau. >>> >>> >>> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message >>> news:ibhp2d$741$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nujio, toks vaizdas, kad cia skaitantys pastoviai puciasi visa rusiska >>>> interneta ir neturi kada diskutuot, bo reikia rusiska parpusta interneta >>>> skaityt >>>> >>>> :) >>>> >>>> -- >>>> eM >>>> >>>> >>>> >>>> | aaa... rusiškas internetas platus ir ten daug info... >>>> | Galvojau kad ir čia bus su kuo paplepėt... >>>> >>> >>> > >