Ne lakstymui automobilis. Tiesiog senu geru laiku prisiminimas. Bandysiu islaikyt kuo labiau originalu (aisku, be kokybisku aftermarket daliu). Taigi, jokiu konversiju. PS Vairuoji ir lygini pojucius su kitais auto, kaip toli jau viskas nueje nuo tiesioginio kelio pajautimo ir vairavimas=darbas laiku, kai visokie elektriniai vairo stiprintuvai, klimato kontroles ir panasus konforto atributai buvo tik gamintoju planuose. Vienzo, dziugina :) "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hfrklr$irk$1@trimpas.omnitel.net... > Varikli paliksi originalu, ar planuoji kokia konversija? > > Siaip Vilniuje yra vienas su grazia 1.8t konversija. Puikiai vaziuoja! > > "McAve" <kamreiks@taspaklaus.lt> parašė naujienų > news:hfqpgo$gqd$1@trimpas.omnitel.net... >> Isigijau '94 VW Corrado *. >> >> Bus kaip trecias automobilis, kartais isvaziuoti ir jaunyste prisiminti. >> taip sakant, bus gerai priziurimas beveik nevazinejamas automobilis su >> perspektyva patapti puikaus stovio youngtimer'iu. >> Automobilis is Sveicarijos, su 230 kkm rida, pilna serviso istorija ir >> surudijusiais stabdziais (buvo gerokai pastovejusi), pora lengvu kebulo >> ilenkimu, kuriuos tikiuosi issitiesinti be dazymo, ziuresim, kaip cia >> bus. >> Atrasta maloni staigmena po isigijimo - be Eibach spyruokliu, kurios buvo >> paminetos brief'e kaip modifikacija, buvo atrasta Koni amortizatoriai >> (priekyje reguliojami). >> Keiciau: visus stabdziu diskus (TRW), kaladeles (TRW), guolius (SKF), >> viena granata priekyje (Spidan), dirza (contitech) su itempeju (ruville), >> zvakes (NGK), visus filtrus. Visa ismetimo sistema buvo jau arti numirimo >> ribos, tai irgi pasikeiciau - teko konstruot is walker ir Bosal daliu. >> laukiu VW centre uzsakyto galinio stiklo apiplovimo purkstuko, is >> bandysim tvarkingai praeiti TA. >> >> >> * PS Pries 12 metu, kai isigijjau pirmaji G60, buvo labai cool aparac. >> Veliau dar turejau '92 2.0 16v. >> >>