Varikli paliksi originalu, ar planuoji kokia konversija? Siaip Vilniuje yra vienas su grazia 1.8t konversija. Puikiai vaziuoja! "McAve" <kamreiks@taspaklaus.lt> parašė naujienų news:hfqpgo$gqd$1@trimpas.omnitel.net... > Isigijau '94 VW Corrado *. > > Bus kaip trecias automobilis, kartais isvaziuoti ir jaunyste prisiminti. > taip sakant, bus gerai priziurimas beveik nevazinejamas automobilis su > perspektyva patapti puikaus stovio youngtimer'iu. > Automobilis is Sveicarijos, su 230 kkm rida, pilna serviso istorija ir > surudijusiais stabdziais (buvo gerokai pastovejusi), pora lengvu kebulo > ilenkimu, kuriuos tikiuosi issitiesinti be dazymo, ziuresim, kaip cia bus. > Atrasta maloni staigmena po isigijimo - be Eibach spyruokliu, kurios buvo > paminetos brief'e kaip modifikacija, buvo atrasta Koni amortizatoriai > (priekyje reguliojami). > Keiciau: visus stabdziu diskus (TRW), kaladeles (TRW), guolius (SKF), > viena granata priekyje (Spidan), dirza (contitech) su itempeju (ruville), > zvakes (NGK), visus filtrus. Visa ismetimo sistema buvo jau arti numirimo > ribos, tai irgi pasikeiciau - teko konstruot is walker ir Bosal daliu. > laukiu VW centre uzsakyto galinio stiklo apiplovimo purkstuko, is bandysim > tvarkingai praeiti TA. > > > * PS Pries 12 metu, kai isigijjau pirmaji G60, buvo labai cool aparac. > Veliau dar turejau '92 2.0 16v. > >