kolega turėjo tokią gausiai ubytą A4 su kuria jam nesisekė, vis dar jaučia traumą :) On 2014.07.24 21:15, Erikas wrote: > Kodėl B5.5 važiuoklė briedas? Dėl to, kad daugiasvirtė ir > komfortiškesnė? Kažkodėl į Audi, BMW 5 ir kt. deda analogiškas > daugiasvirtes važiuokles. > Aišku lietuviui kas svarbiausia - kad būtų pigu, perka pigiausias > kiniškas dalis ir po to verkia, kad nelaiko. Viską tos B5.5 važiuoklės > laiko, tik reikia periodiškai patikrinti ir dėti ne kinišką produkciją. > > "md" parašė naujienų news:lpthpl$ue1$1@trimpas.omnitel.net... > > 11/07/14 09:44, tranzoo rašė: >> tai, kad tose 5.5 pilna palikta bug'u... tokiam kaip as ar tu - tai >> nebutu problema... bet yra kitokiu zmoniu... >> >> as visgi uz 06-07 B6. su dvilitriniu dyzeliu. ir zinoma istorija. arba >> gerai iskratytas. paieskojus galima rast tikrai gero stovio su 150kkm >> rida. - vaziuosi ir vargo nematysi. >> >> p.s. http://tinyurl.com/mt6rvvx > > > NEEEE! tik ne 06-07, taigi ten liudnai pagarsejes 2.0 PD... nuo 2008 > galo ar nuo 2009 pradzios buvo pradeti montuoti CR varikliai (juos > atskirsi pakeles kapota ir pamates ant virsutines variklio apsaugos > istrizus bruksnius). > > O kas liecia vaziuokle su tuo briedu B5-B5.5 net nelyginama. Jau ka > reiskia, kad masinos KAUNE vazineja nuo 2007 ir niekas vaziuoklei nedaryta! > > Pirmieji B6 egzemplioriai linke rudyti, zinau kam surudijo vdrebezgi. > Todel rinktis reikia tik nuo 2009 realiai. >