na aš išėmiau 9-nių metų ir 290kkm, viskas buvo su VW/OOOO ženkliukais ir automobilio pagaminimo metais. Tik stabilizatoriaus traukes pakeičiau prie 260kkm. Paskui MOOG'ai jau laikė kiek mažiau, sekantys MOOG'ai dar mažiau. Ir šiaip nelaiko ne dėl aliumo, o dėl hujovo tepalo šarnyruose kuris sudžiūna ir dėl hujovų apsauginių gumų, kurios praleidžia vandenį. On 2014.07.24 21:11, Erikas wrote: > Pritariu. Prieš metus pirkau 2001 B5.5 dar su gamykline važiuokle, > odometras rodė ~220.000. Kiek realių - nežinau, bet bus arti tų pačių > 220k. Bet faktas tas, kad visos svirtys buvo gamyklinės. Arba keitė į > originalius vw servise. Originalius turiu omeny Lemforder'ius su VW/OOOO > ženkliukais. > > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:lpoh1l$a7l$1@trimpas.omnitel.net... > > o ten koks būtent buvo kontekstas? Jei tu apie B6, tai ten visai kitokia > pakaba ir plieninė ji tik dėl to, kad pigesnė. > > Ir ten šiaip daugiau niuansų su ta liumine pakaba, ne vien tik svoris. > > Ir, kad ji nelaiko remontuojama kitaiskomis detalėmis - čia jau tikrai > ne aliuminio problema :) > > On 2014.07.11 13:40, Stork wrote: >> O tai kodel tupi VW inzinieriai atsikande aliuminio (lengvesne masina) >> eme >> det pliena? Ir apie tai buvo skalambijama internete, kad VW taiso >> klaidas. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:lpocgt$72d$1@trimpas.omnitel.net... >>> o koks skirtumas iš ko tos svirtys padarytos? ar tu galvoji, kad kai >>> sugenda šarnyras, tai tame reikale kaip nors dalyvauja svirties >>> aliuminis? >>> >>> On 2014.07.11 12:39, Stork wrote: >>>> Tai svirtys ne plienines jau sudetos? >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:lpo5gp$223$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> tipo jie ten labai skiriasi :). >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >