Tema: Re: Nori golfo
Autorius: pVytautas
Data: 2012-07-17 08:26:18
Na tai apsispresta kad parduodu - pardavinesiu tik nedarau to aktyviai
kolkas. Melynas 1,9TDI PD 74kw universalas kaip vienasm is linku + El.
langai, borto kompas, kablys, klimato kontole, lieti diskai (arba 15
arba 16) ir t.t. tiksliau bus galima apziureti Vilniuje nuo sekmadienio
(dabar atostogu keliom dienom islekes) jei domins nuotraukas galesiu
prikabinti jei domina ir detaliau privalumus parsysiu privatan.

vyt.pet pas gmail.com