Tema: Re: Nori golfo
Autorius: svyt
Data: 2012-07-15 10:09:30
;-DDD
uzgavau jautria vieta? nepyk bet man ir naujas golfas ar pasatas prestizisku
asociaciju nesukelia.
cia tik mano subjektyvi nuomone, masinos tai neblogos, is mazalitraziu jie
vieninteliai (atistiktinai ekzemplioriai nesiskaito) tokio amziaus dar
vaziuoja ir savo eiga praeina tech apziura, pvz mano 3 golfas- pikapas visai
dar ir graziai atrodo iki pirmos ziemos bent. ir nieko blogo jame neradau,
vaziuoja jau menesi intensyviai, o moketa tik 2500lt. ir garso izoliacija
geresne nei 2 golfe, ir variklis ne toks tarataika.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)