Tema: Re: b5 vaziuokle
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-12-09 14:18:29
gamYkloje jei ka :)

as vezu restauruoti pas zmogely, kuris turi chujava tucia visokiu stakliu ir
kiek maciau nei repliu nei spaustuvu nenaudoja. ir manau kad dauguma
ishsinerusiu tikrai ne del restauracijos o del "aj dar pavazinesiu" :)

"Robertas Detauta"  parašė naujienų news:jbnr2i$vb9$1@trimpas.omnitel.net...

Ar Jus gerbiamasis norit pasakyti, kad "restauratorius garaze su plaktuku
arba spaustuvais" padaro taip pat kaip gamikloje ?
Paskui matai tokius taupukus pakeli su issinerusiu saru, maza to kad saves
ir savo artimuju ne saugo, tai + normaliam zmogui kelyje pavoju sukelia !!!