Tema: Re: b5 vaziuokle
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-12-07 14:50:54
Tu man papasakok KAS ten gali ne taip dirbt? Ir naujam ir restauruotam
sharnyre yra is principo tokios pacios plastikines yvores, tepalas ir
pirshtas - ner ten daugiau nieko. Naujas svirtis sudejus irgi is pradziu
vairas sunkiau sukiojasi, naturalu. Lieka tik ishmaltu sailentu klausimas
bet jie gi pakeiciami.

"tranzoo"  parašė naujienų news:jbn9pq$1pb$1@trimpas.omnitel.net...

zmonos pusbrolis ismete du originalius komplektus pinigu su restauruotais ir
keitimais po viena, kol pagaliau nepaklause ir nesusidejo viska iskart...
nepamenu ka jis ten dejo, trw berods, bet jau ketvirti metai nezino kas yra
servisas.

dar esu vaziaves su restauruotu pasatu - tai eina nx tie restauratoriai.
taip, laiko, nebarska, bet ir nedirba pakaba kaip reikia.