Tema: Re: B5+ passat turbinos remontas
Autorius: kovinė sekretorė
Data: 2011-07-11 15:33:11
Kojele buvo uzpuvus, pakeitem, 100 pinigu. Trauka atgime, vaziuojam, ledas.
Buvau pas keleta garazistu Kaune, tai tie: "reikia ziuret, palik masina 3
dienom, neaisku kas ten gali but".

Suprantu, kad jie dalinai teisus, bet kai be 300k tos turbinos visumoj
nelabai mirsta, tai galima ir su replem diagnostika praeit. Taip mano
meistriukas ir padare.