Tema: Re: B5+ passat turbinos remontas
Autorius: kovinė sekretorė
Data: 2011-06-30 15:56:31
Klaidos kodas man nežinomas, mat ne pats diagnostiką dariau :/
Faktiškai veikia, reiškia nelūžus, bet traukos negeneruoja palyginus su
ankstesne. Jei iš lempos, tai sakyčiau 2-3 kartus sumažėjus. Prie didesnės
apkrovos išsijungia, ir veikia tik pakartotinai užvedus motorą. Replių
sprendimas ir panašūs metodai yra neblogi, tik reikia žinot, kur tampyt ir
laiko biškį.

Meistras būtų pats tas..