Tema: Ats.: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: lj
Data: 2011-04-07 14:14:40
Fiškės nepalaidos, tiesiog serviso priėmime dirbantis bičas pats nustebo
schemoje pamatęs kažkokią jungtį, kuri pagal idėją turėtų būti skirta
diagnostikai. Aš jiems pasakojau, kad standartiškai prijungtas kompas jokių
klaidų nerodo, tai jie ir pasakė, kad paieškos kokio nors "labai
specializuoto" įrenginio prisijungimui prie tos jungties.
Kažkada čia forume jau rašiau, kad mano Passatą tas VW servisas bandė
diagnozuoti pasileidęs Touran modeliui skirtą programą, tai kalbos apie
"stebuklingus prietaisus" man nuostabos nesukėlė :-)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ink0qt$hmt$1@trimpas.omnitel.net...

plius kažkaip nerimtai skamba pasakos apie palaidas fiškes ir
stebuklingus prietaisus