Tema: Re: Passat B5 1.8T (AEB) variklio bedos
Autorius: TranZOO
Data: 2011-04-06 15:11:12
mano taip nera, nes konstrukcija kitokia.

--
T

"dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
news:inhl2m$kvu$2@trimpas.omnitel.net...
> Nerekiu, bet tu turbut ir buti vienas is tu , kur pas tave masinoje ir 
> taip yra? :D
>  p.s. sekmes visiems nusipirkusiems masineles us pilnais tepalo 
> interkuleriais!!!
> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
> news:inhkmr$kat$1@trimpas.omnitel.net...
>> 1. nerek
>> 2. manau nezinai kas ten ir kaip pas b5 1.8 yra
>> 3. per 10+ eksploatacijos metu 100 g interkulrio apatinej slangoj pas 
>> 1.8T B5 pasata yra normalu ir tai yra aprasyta ELSA
>>
>> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
>> news:inhjmk$iiu$2@trimpas.omnitel.net...
>>> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui  - kaput!!! 
>>> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, 
>>> tai oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i 
>>> degimo kamera , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad 
>>> pvz jai imant sena bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina 
>>> per alsuokli. + turbina, kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko 
>>> praleis(nes adatinis guolis vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar 
>>> pumpuoja, tai interkuleryje turi buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g 
>>> ar daugiau! Siai tai ,kai tenka keisti masina ar palaikyti kompanija 
>>> perkanciajam, tai kokiu tik neteke prisiklausyti is auto pardaveju 
>>> "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais. Geriausias pasakymas buna, 
>>> tai :  -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir taip, ir varau atsiputes! 
>>> :D
>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>>> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma
>>>>
>>>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka 
>>>> tepalo pakankamai.
>>>>
>>>> --
>>>> T
>>>>
>>>> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message 
>>>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai 
>>>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. 
>>>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju 
>>>>> bent tokia standartiska ,~200g)
>>>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>>>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl 
>>>>>> variklius.
>>>>>>
>>>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, 
>>>>>> ar vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po 
>>>>>> vairuotojo puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau 
>>>>>> puses stiklines tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa 
>>>>>> mikliai)
>>>>>>
>>>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio 
>>>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri.
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> T
>>>>>>
>>>>>> "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki.
>>>>>>>
>>>>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno 
>>>>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai 
>>>>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar 
>>>>>>> keli cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai 
>>>>>>> būna žiemą ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas 
>>>>>>> keistas prieš kokius 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai 
>>>>>>> ir t.t. - viskas OK, tubina irgi veikia lyg ir normaliai...
>>>>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. 
>>>>>>> Aš įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų 
>>>>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą 
>>>>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu žodžiu, 
>>>>>>> už diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas 
>>>>>>> susidūrėte su panašiom problemom ir galit ką nors patart?
>>>>>>>
>>>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-(
>>>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai 
>>>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros 
>>>>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį 
>>>>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar 
>>>>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė 
>>>>>>> diagnostiką už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 
>>>>>>> Lt, remontas - apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet 
>>>>>>> vis tiek daugoka kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti 
>>>>>>> ir šį reikalą? Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> /Linas
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>