mano taip nera, nes konstrukcija kitokia. -- T "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message news:inhl2m$kvu$2@trimpas.omnitel.net... > Nerekiu, bet tu turbut ir buti vienas is tu , kur pas tave masinoje ir > taip yra? :D > p.s. sekmes visiems nusipirkusiems masineles us pilnais tepalo > interkuleriais!!! > "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message > news:inhkmr$kat$1@trimpas.omnitel.net... >> 1. nerek >> 2. manau nezinai kas ten ir kaip pas b5 1.8 yra >> 3. per 10+ eksploatacijos metu 100 g interkulrio apatinej slangoj pas >> 1.8T B5 pasata yra normalu ir tai yra aprasyta ELSA >> >> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message >> news:inhjmk$iiu$2@trimpas.omnitel.net... >>> 100g tepalo interkuleryje, tai arba turbai ,arba motorui - kaput!!! >>> Greiciau kaput buna turbai, nes jai turbina nemirus ir "pumpuoja" dar, >>> tai oro slegis ta tepala automatiskai ismeta i oro kolektoriu ir i >>> degimo kamera , todel toki kiekiu tepalo tikai nebuna. As sutinku ,kad >>> pvz jai imant sena bet neuzmusta dyzeli, kazkiek dregno nagaro iseina >>> per alsuokli. + turbina, kol salta, taip pat jau kazkiek tepaliuko >>> praleis(nes adatinis guolis vistiek nenaujas), bet sakau jai turba dar >>> pumpuoja, tai interkuleryje turi buti max dregna nuo tepalo, o ne 100g >>> ar daugiau! Siai tai ,kai tenka keisti masina ar palaikyti kompanija >>> perkanciajam, tai kokiu tik neteke prisiklausyti is auto pardaveju >>> "pateisinimu" siuo ir panasiais klausimais. Geriausias pasakymas buna, >>> tai : -ziurek, va mano masinoj ir yra taip ir taip, ir varau atsiputes! >>> :D >>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >>> news:inhhad$e73$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 100g tepalo interkulery, variklyje, kuris nuvaziaves 100+kkm - norma >>>> >>>> ten gaunasi toks kaip ir 'atstoinikas' per kazkiek laiko ten prisirenka >>>> tepalo pakankamai. >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "dyzel" <dtm@info.lt> wrote in message >>>> news:inhgth$di5$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> Puse stiklines tepalo, tai cia norma? :DDDDD Ten turi buti praktiskai >>>>> sausa!!!!! "Peraktiskai" sakau, nes sausa nebus nes nenaujas variklis. >>>>> Bet puse stiklines, tai nu nafig :DDD (as, bent stikline, isivaizduoju >>>>> bent tokia standartiska ,~200g) >>>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >>>>> news:inh52d$pf9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> grandines ten ner. ir niekada nebuvo. ir manau niekada nebus pas 4cyl >>>>>> variklius. >>>>>> >>>>>> praziai paziurek, kaip karterio ventiliacija gyvena. ar nesuplysus, >>>>>> ar vakuumo vamzdeliuose nera tepalo, ar interkuleris svarus (po >>>>>> vairuotojo puses posparniu gyvena. atsuk apatine slanga - nedaugiau >>>>>> puses stiklines tepalo gali isbegt. jei daugiau - i turboservisa >>>>>> mikliai) >>>>>> >>>>>> poto belieka degimo rites ir pypkes. pasikeisk su kuomnors, kurio >>>>>> vaziuoja gerai, kad suzinotum kuri. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> T >>>>>> >>>>>> "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:infifd$61u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki. >>>>>>> >>>>>>> Jau kokį pusmetį važinėju su tokia bėda: nuspaudus gazą iki dugno >>>>>>> variklis pradeda trūkčioti ir, pvz., lenkimo manevras tampa labai >>>>>>> nemalonus... Trūkčiojimas toks, lyg kartais nesuveiktų vienas ar >>>>>>> keli cilindrai. Važiuojant "pensininko režimu" - kaip dažniausiai >>>>>>> būna žiemą ant ledo - jokių problemų nėra. Pagrindinis diržas >>>>>>> keistas prieš kokius 4 mėn., žvakės - prieš 2 mėn., tepalai, filtrai >>>>>>> ir t.t. - viskas OK, tubina irgi veikia lyg ir normaliai... >>>>>>> Šiandien buvau Tanagroj diagnostikai - kompas nerodo jokių klaidų. >>>>>>> Aš įtariau kurią nors "babiną", bet Tanagroj pasibandymui naudotų >>>>>>> neturėjo, o naujos iš parduotuvės pagailėjo, nes "prekinę išvaizdą >>>>>>> sugadinčiau", o jei problema ne tame - jos nepirkčiau. Vienu žodžiu, >>>>>>> už diagnostiką pinigus sumokėjau, o rezultatas = 0. Gal kas >>>>>>> susidūrėte su panašiom problemom ir galit ką nors patart? >>>>>>> >>>>>>> Ir dar pasitvirtino patarlė, kad bėdos po vieną nevaikšto :-( >>>>>>> Besiklausant variklio, tam tikrame apsukų ruože pasigirdo labai >>>>>>> nemalonus garsas (toks metalinis džerzgesys). Anot Tanagros >>>>>>> specialistų - girdisis variklio galinė grandinė su įtempėju ir šį >>>>>>> reikalą reikia skubiai tvarkyti, ir tai kainuos apie 2500 Lt... Dar >>>>>>> pasiūlė nuvažiuoti pas VW dylerius pasikalbėti. Tie pasiūlė >>>>>>> diagnostiką už 170 Lt ir paskaičiavo, kad detalės kainuotų apie 900 >>>>>>> Lt, remontas - apie 600 Lt. Šiek tiek mažiau nei spėjo Tanagroj, bet >>>>>>> vis tiek daugoka kaip 1996 m. karučiui... Gal kas gali pakomentuoti >>>>>>> ir šį reikalą? Keitėt kas nors galinę grandinę AEB motorui? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> /Linas >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >