Mazda, Honda - dazniausiai DENSO, o ju LT nelabai kas tvarko, tad anksciau ar veliau smarkiai pakainuoja. Fordas apsaugos sistema matyt igyvendina per kuro sistema, nes kam reik pririsinet kiekviena purkstuka atskirai - bbz :)) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:i9vl4o$p33$1@trimpas.omnitel.net... > bbz, kai pasikalausai bajeriu apie dvilitrius, tai ir mazda ir honda ir > fordas pradeda masinomis atrodyt.... > > "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message > news:i9vf5q$klc$1@trimpas.omnitel.net... >> Na siurbliukas bake, tai matyt restauruojamas, tad nera didele beda? Is >> kitos puses, kai tai atsitinka prie tokios ridos - tikrai nedziugina. >> Purkstukai restauruojami, tik nezinau uz kiek :) >> Bet is kitos puses, kas yra geriau panasioj kainu kategorijoje? >> >> "AB" <zaliukas13@gmail.com> wrote in message >> news:i9sksj$fta$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ir siurblys bake (~90 000 km), ir purkstukai (vienas is ju ~95 000 km) >>> :) >>> Saliarka Neste arba Lukoil. Uzsienyje BP arba Shell. >>> >>> AB >>> VW Passat '06 >>> 2,0 TDI 103 kW >>> >>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>> news:i9kp6g$q7b$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pampaduziniai purkstukai laiko trumpiau, nei 1.9. >>>> Siaip, visi jie kaprizingi, ypac kai snargliu isipili. >>>> >>>> "Pjero" <pjero@domino.lt> wrote in message >>>> news:i9hh2v$nm6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> domina visa info apie 2.0l TDi sako pirmieji motorai kaprizingi, >>>>> paskui tipo pagydyti . >>>>> >>>>> kur tiesa ? >>>>> >>>>> >>> > >