Tema: Re: Passat B6
Autorius: zhaltas
Data: 2010-10-21 22:58:39
prie ko cia tie remontuojantys?
tuo kad lietuviai tempia visus ubytus tvarko uz paskutinius ir paskui keikiasi?
Tas tas pats kas su usa automobilaiis, pagal kalbas tai ten vien kapitaliai supistos, isgabalu , ir dar padegtos :D
kokia gali but statistika kai ridos visu turgui 150kkm? nu max 170k.
Veza is vokieciu prancuzu, nors ten realiai kainos 1,5kart didesnes nei musu rinkoj... :)
Nusiimt gal laikas rozinius akinius ir nustot lygint automobilius su metalo lauzu.