Tema: Re: Auksarankiai Vilniuje
Autorius: lj
Data: 2010-05-02 10:02:19
news:hri3vs$b7i$1@trimpas.omnitel.net...

> sitai, o sviesos ne atskira muzika nuo visu kitu?

Gal ir atskira muzika, taciau visi garsiniai signalai dingo tuo paciu metu -
dabar liko tik veikianciu posukiu reles garsai.

> Su mygtukais ten idomiai. Reiktu pati mygtuka issiardyt ir paziuret kaip
> ten viskas gyvena, ar pabandyt pakeist kitu. Dar - tikrai laidai atkarpoj
> tarp koNforto bloko ir kairiojo slenkscio nesupuve? Pajudink tu juos,
> patampyk, palankstyk, gali pamatyt labai idomiu dalyku :)

Cia gal ir gera ideja. Reikes paciam visus laidus "pramankstint", nes kai
pries tai rasiau apie "sausa ir svaru" komforto bloka, tai tiesiog perdaviau
meistro zodzius... O meistras, tai toks idomus buvo... Variau pas ji
masinuka del to, kad gyresi elektronikos ismanymu, o man be keleivio lango
buvo pradejes durniuoti ir vairuotojo soninis langas (uzsidarydavo tik per
du kartus, nes pirmu kartu sustodavo likus kokiems 5 cm). Meistro diagnoze -
nusilpes pakelejo variklis, ner ka remontuot. Tai ir isvaziavau nusimines
:-(  O baigesi viskas tuo, kad del neveikiancio paliktu zibintu signalo (ner
to blogo, kas neiseitu i gera) viena nakti visiskai iskroviau akumuliatoriu.
Po "restarto" problemos su vairuotojo langu neliko, t.y. "pakelejo variklis
atsigavo" :-)
Deja, keleivio lango problemos tokiu budu neissisprendzia, tai siuo metu
atjunges visa bloka. Ir tuo paciu dabar fejai duris atidarineju pagarbiai
rankiniu budu, o ne kazkoki mygtuka paspausdamas :-)

> na, cia reiktu pasijungt kompa ir paziuret kas ateina is daviklio, butu
> lengviau galvot tada. Siaip skydelis gali but atsilitave kas nors viduj,
> mate tokiu :). Gal dar netycia skydelis su NAVI ekranu? :)

Skydelis be NAVI.
O daug vargo iki skydelio kontaktu prisikast? Ar galima pajungus kompa ka
nors suzinot?

> Beje, paskaicius posta, miolerio murziu kompetencija, svelniai sakant,
> kelia abejoniu :)

Del Mollerio galiu dar viena bajeri papasakoti. Kai pirma karta netiketai
nusileido ir nepakilo keleivio langas, tai buvo sestadienis ir as su seimyna
ruosiausi vaziuoti i Druskininkus. Kadangi gyvenu salia Moller, tai greitai
nuvariau pas juos. Sako, be susitarimo - extra servisas = extra kaina. Sakau
OK. Nuvariau masima i boksa ir pats kartu nuejau. O ten bicas 15 min ieskojo
kur pas mane masinoj yra diagnostikos jungtis. O kai surado, pas save kompe
is meniu pasirinko VW Touran (!) ir mazdaug 1,5 val. (!) stumde pele
nesuprasdamas kodel jam nieko nerodo. :-) As bandziau nedrasiai pasakyti,
kad mano auto vadinasi Passat, bet jis tik suurgzdavo atsisukes. Tada atejo
kazkoks gudresnis, tam dave per ausi (prie mano akiu) ir pasirinkes meniu
Passat pradejo kazka matyti. Veliau pasake, kad greiciausiai yra gedimas
dureliu bloke pasiule ji atsiusti is Vokietijos uz 1200 Lt + darbas. Dar
paklause ar uzdirbu bent 3000 Lt per men. ir pasiule nusipirkti nauja
Passata. :-) Beje, uz darbus paeme tik uz tas 30 min, kai realiai dirbo, nes
zinojo, kad visa laika buvau salia... Tai va tokie ispudziai is "firminio"
serviso...