Tai kad taip buvo ir prie -25 laipsniu ir kai porą savaičių nelijo... Be to, temperatūros rodyklė švelniai nusileidžia iki kokių 60-70 laipsnių, o ne nukrenta iki nulio. Man buvo kilus muntis, kad aušinimo skystis kažkaip suputoja ir kylant į kalną prie temperatūros daviklio (kuris yra praktiškai aukščiausiame sistemos taške) būna ne skystis, o putos. Deja, nežinau kaip tokią prielaidą galima būtų patikrinti. Aišku, dar gali būti, kad durniuoja ne daviklis, o rodyklė prietaisų skydelyje, kuris kaip tik panašiu metu nustojo garsus leisti... "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message news:hrgp4e$85b$1@trimpas.omnitel.net... > Del temperaturos toks spejimas, kad kazkur yra vandens, kuris vaziuojant > i/nuo kalno uztrumpina laidus nuo temperaturos daviklio ir jis atsijungia. > > "lj" <linjuk___REMOVE_THIS___@gmail.com> wrote in message > news:hrf16p$2i2$1@trimpas.omnitel.net... >> Neturiu nei garazo su duobe, nei pakelejo, nei specifines >> auto-moto-muzikines klausos :-), tai negaliu pasakyti kas tiksliai >> pakaboje bilda... Pritariu, kad pakaba reikia tvarkyti kompleksiskai, >> taciau nesinori "issidurti" kompleksiskai patikejus auto kreivarankiui. >> Taigi, esminis klausimas - kam patiketi atlikti darbus. >> >> Hidraulinis skystis teka kazkur variklio skyriuje. Speju, kad pompa. Gal >> reiks Hidromotui atiduoti pasikrapstyt... >> >> O del elektronikos, tai turiu tokias bedas: >> 1) pries pusmeti dingo garsas, pranesantis, kad palikau ijungtus >> zibintus, baiginejasi kuras ir kiti perspejimo signalai ("specai" sake, >> kad beda gali buti prietaisu skydelio ploksteje); >> 2) kvailioja komforto blokas, tiksliau - jo desiniuju priekiniu dureliu >> dalis. Konkreciai - kartais be jokios priezasties nusileidzia stiklas ir >> kuri laika neveikia jokios komandos ji pakelt. Molleryje sake, kad is >> kazkur atsiranda signalas nuleisti stikla - lyg butu nuspaustas >> atitinkamas mygtukas - ir ta proga duryse esantis blokelis nepriima jokio >> kito signalo... (centrinis komforto blokas - sausas ir svarus); >> 3) o dabar mistika: vaziuojant nuo kalno, t.y. pakrypus masinai tuo >> kampu, prietaisu skydelis rodo kaip krenta ausinimo skyscio temperatura. >> Masinai issitiesinus arba kylant i kalna - rodykle grizta prie 90 C. >> Molleryje sake, kad 100 % kaltas temperaturos daviklis. Nusipirkau pas >> juos nauja originalu davikli uz 120 Lt ir... nulis efekto... Variau dar i >> viena servisa, tai netikejo, kol kartu neuzvaziavom ant kalniuko :-) >> >> By the way, gal cia lankosi vilnieciai, turintys atitinkama iranga ir >> netingintys pusvalandi pazaisti su mano auto auksciau aprasytais >> klausimais? >> >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hrcrec$ruo$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> Patarkit kur remontuotis VW Passat B5 Vilniuje? Geriausiai kazkur apie >>>> Pasilaiciu rajona, bet nebutinai... >>>> Artimiausiu metu reiketu pasikeisti pagrindini dirza (1,8T varikliui), >>>> "isgydyti" po ziemos atsiradusius bildesius pakaboje ir pagaliau >>>> surasti per >>> >>> pakaba geriausia tvarkyt is esmes, nei gaudyt bildesius - uzsigaudysi >>> iki negalejimo... >>> >>>> kur isteka vairo hidraulinis skystis (apie 100 ml/men.). >>>> Su pastaraja problema berods dirba salia manes esanti Hidromotas. Kokie >>>> atsiliepimai? >>> >>> o tai niekur nesimato? Jis isbeges lieka labai labai ilgai..... Jei >>> tikrai niekur nematyk - pakelk kilimus, paziurek ar ne po vairuotojo >>> kojom >>> >>>> >>>> Tiesa, dar yra visokiu su elektronika susijusiu bedu, bet jos visiems >>>> iki siol sutiktiems meistrams (iskaitant Moller Auto!) pasirode per >>>> sudetingos, tai net nesitikiu ka nors surasti... >>> >>> kas per bedos, rasyk cia >>> >>>> >>> >>> >> > >