Tema: Re: Auksarankiai Vilniuje
Autorius: lj
Data: 2010-05-01 15:41:35
Tai kad taip buvo ir prie -25 laipsniu ir kai porą savaičių nelijo... Be to,
temperatūros rodyklė švelniai nusileidžia iki kokių 60-70 laipsnių, o ne
nukrenta iki nulio.
Man buvo kilus muntis, kad aušinimo skystis kažkaip suputoja ir kylant į
kalną prie temperatūros daviklio (kuris yra praktiškai aukščiausiame
sistemos taške) būna ne skystis, o putos. Deja, nežinau kaip tokią prielaidą
galima būtų patikrinti.
Aišku, dar gali būti, kad durniuoja ne daviklis, o rodyklė prietaisų
skydelyje, kuris kaip tik panašiu metu nustojo garsus leisti...