Tema: Re: Sunkiai kuriasi 480. patarkit ka daryt.
Autorius: Richie
Data: 2009-12-19 19:59:55
tei kad viska isvardyjai... :)  ner ten bedu didesniu - ziurek elektra ir
kebula (duru apacia ir arkos gale). Vanduo bagazineje sutvarkoma, jei
nustatysi kur bega- dazniausiai per soniniu langu "prilipdyma" arba lempu
gumas. Ai nu dar per galini atsvaitu gumytes
Dar ....jei pasitaikys dulitrinis, variklis tai ziurek kad butu su zalia
tepalo matuokle, jie nevalgo tepalu.  jei su raudona matuokle, kazhkoks
gliukas, linke paterioti koki litriuka i 3k km. Turejau dvi su raudonom
matuoklem, abi valge, trecioji, kolekcine (ech, pardaviau i geras rankas)
buvo su zalia -  tai nulis demesio.
Jei rimtai nusiteikes ieskoti siulau pasidairyti artimajam uzsienyje - DE,
FR, ar N.
Pirmaja pirkau LT , buvo vietiniu auksarankiu paderinta, tai gliucijo
truputi, reikejo i varikli list ir t..t. Po to emiau dvi is DE - abi i
dauztas lengvai is privaciu asmenu (radau mobile.de skelbimus ir skambyjau).
Galiu pasakyti, kad abi buvo "ledines" masinos ir pirkti internetu
rizikuojant  buvo verta. Prieziura buvo minimali ir nereiksminga, viskas
veike puikiai (su pirma vazinejau metus, su kolekcine tris)
Jei dabar vel pirkciau - ieskociau 1,7 turbo. dvi litrines GT kolekcines .
Siaip kolekcine tai ten daugiau marketinginis klyksmas, sukistas visas
farshas + zenkliukas su numeriu salone ir ownerio diploma... Nu ir tipo
paskutines nuo konvejerio 480 vnt. GT praktiskai tas pats :)

Turi si masina savo zavesio... pamatai gatveje, apima nostalgija :)
yra dar tokis klubinis www.volvo480.lt tik kad senai neliestas ir nelabai
gyvas :DDDD

jei ka nuziuresi, parodyk - gal bus pazistama
 ar siaip bus klausimu, berk cia ar nemielo linkuose ieskok.

P.S .atsakant i temini klausima: ziurai laidus, zvakes (Beru rekomended) ir
akuma. Sitos masino jei tvarkingos, ir prie minus 30 kurdavosi man :)

--
Richie
Volvo V70 D5 MY02