Tema: Re: Sunkiai kuriasi 480. patarkit ka daryt.
Autorius: [nemielas]
Data: 2009-12-19 14:59:48
kaip tiems laikams tai buvo out-of-space car ;) elektronikos prigrusta tiek,
kad net daba ne visos masinos tokiu fintu turi. pirmas Volvo su FWD. P1800ES
"vaikas" ir C30 "tetis" - bendras bruozas, beremis stiklinis dangtis gale.
perkant atkreipti i el. dali - tikrinti viska, kad po to nereiketu "raganu
medziokle" uzsiimti. geriau ziureti nuo '89 metu arba velesnius modelius.
'92 gavo facelift'a. varikliai 1.7, 1.7 turbo ir 2l. Renault, prie kurio
prisidejo Porsche. yra chebros kas ideje Clio variklius. i pakaba nagus kiso
Lotus. rudija galines arkos, pasitaiko bagazinej renkasi vanduo, kuris
patenka per tarpus tarp kebulo ir lempu. laisvu plaukiojimas. paskutiniais
gamybos metais t.y. '95 is gamyklos isriedejo 480 vienetu, kurie jau kaip ir
kolekciniai skaitosi ;)

Richie cia turejo ne viena kiek pamenu, daugiau manau papasakos. pats turiu
'88 bet emiau tik del geros kebulo bukles. visa kita mane netenkino, tai
isardziau ir prikelineju po truputi. kadangi daba isvykes tai viskas stovi
uzkonservuota ir laukia savo eiles :)
dar http://www.scc.lt ir zinoma http://www.volvo-480-europe.org/