Tema: Re: Blogas kvapas batuose
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-13 13:44:35
Papasakosiu kaip pasakė man giminė, kai apkeikiau jį už turgaus vaistų
naudojimą, nors turi receptą normaliems "Ruskiai neturi jevrokontrolės,
žaliašiknių vegetarų, gamtininkų ir kitų dalbojobų. Jei jiem reikia
kokio azbesto ten pridėt, kad veiktu, pridės ir bybį dės. Todėl ir
veikia. O Jevropoi viskas kas gerai veikia uždrausta, tik visokios
bobučių pasakos ir 100 kart sumažintos "saugios" dozes".