Tema: Re: Blogas kvapas batuose
Autorius: MAXX
Data: 2018-03-13 12:49:16
po n metu kovos nusprendzhiau, kad mano kojos smirda nes ish shiknos auga,
niekas bl nepadeda juokie purshkimai ar spec vidpadzhiai.
azhuolyno klinikoj toks dermatologas shustras pasake kad tyriu blatna
bakterija, ishrashe tepamo paceteramolio ir cinko tepalo, tipo kas antra
nakty ishsitept, ir su kojinem miegot. Realiai kvapo neliko, bet taip
baisiai suskilinejo kojos kad nx nx. taip kad panacejos manau ner shitam
reikaluj.

 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG