Tema: Re: Burejos, užkeikimu nuemejos ar pan
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-31 16:16:54
2017.10.31 16:06, Andrius rašė:
> Sportuoja, mokosi, nemazai keliauja. Jis labiau sprendzia tevu problemas
> (tevai issiskyre), taciau kazkokio atsako is ju negauna, tik vis
> spaudzia ji del vestuviu, statuso gyvenime, nes ka gimines pagalvos ir
> pan (jam trim). Ir taip uzkrauna ji savo pesimizmu. Galbut taip, kazkas
> teisingai rase, reikia pas gera psichologa, kad ismoktu kitaip gyvent,
> neimant taip visko i plaucius ir dziaugiantis tuo, kas yra gero. As taip
> irgi ji nuteikineju, bet vistiek pramusa tos juodos dienos, kai nesi
> garantuotas, kad neuztems visai.

vaikai neturi mokyt tevu gyvent ir sprest ju problemu. cia pzdc. nuo to
riekia atsiraukt ir leisti jiems buti tokiais, kokie jie yra.
speju, kad tam zmogui jau ne 18 ir gali atsiriboti nuo tevu: atvaziuoti
karta per 2savaites, jeigu ten reikia jo pagalbos - padaryti ukio
darbus, pabendrauti ir isvaziuoti. man cia kiap ir akivaizdi problema:
tevu manipuliacija, kad vaikas butu toks, kokio jie nori + dar ir ju
vienisumo problemos sprendimas. problema gileja, jeigu jis kazkaip
priklauosmas nuo tevu, pvz pinigais, gyv. plotu, gal dirba ju imoneje,
gal kelniu issilygint nemoka, gal bijo tamsos ir vienisumo ir pan.
tuomet isvada kaip ir aiski - nusipjaut bambagysle.  pesimizmas yra
lietuvio savybe. o kaip su tuo kovot, tai cia pas kiekivena asmeniskai -
pas viena tai fiz veikla, pas kita girtuokliavimas, pas trecia -
psichologai, jogos, ir pan. budu milijonas. mano dede yra uzkietejes
pesimistas, bet kai sukako ~45 metukai pakeite kardinaliai profesija,
t.y. pradejo mokintis amato. per ~1metus ismoko ir pradejo uzdirbinet
pinigus. pesimizmo sumazejo zenkliai, nors uzdirba ne ka daugiau nei
pries tai.