Tema: Re: Burejos, užkeikimu nuemejos ar pan
Autorius: android
Data: 2017-10-31 14:07:15
Carma is a bich.
Tegu permasto savo balansa "imti-duoti" tiek materialiuose, tiek ir ne- dalykuose, tada "apsipila
galva pelenais", atgailauja ir bega aukoti pinigu/pastangu/darbo labdarai.

Jei darys tai dosniai ir ilgai - karma pasitaisys be bureju manding.

Dar niuansas kad pagerejimas ateis per sikna.
T.y., ispradziu uzeis didziausia sikna ever, o tik po to ims lysti saules spindas