Tema: Re: Newsai ant Win10
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-20 15:19:07
Aš naudoju Windows Mail, tik ten instaliacija ne next-next-OK ir po
stambesnių Win atsinaujinimų kartais reikia vėl rankiniu būdu tą pseudo
instaliaciją pakartot:
http://www.blick.lt/winmailw7/
(Win10 atveju galioja dalis apie Win8)

Alternatyvos - kažkas čia dalinosi nuoroda apie Outlook Express, taip pat
veikia Windows Live Mail (formaliai jau irgi lyg nepalaikomas, bet
instaliaciją susirast galima ir ji paprasta :-)) ir Thunderbirdas.

Outgliukas newsam paprastuoju būdu netinkamas (tam, jei gerai pamenu,
kažkada buvo mokamas pluginas, bet tai buvo labai seniai)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/