Tema: Re: maisto prekës ið PL
Autorius: Gipsas
Data: 2017-04-20 12:25:35
na, ko gero kad turi....bet nei LT nei PL..nei kur kitur, turbut  mazai kas
gali leisti sau uliavoti kabakuose kasdien..
As irgi labiau megstu buitini girtavima, taciau retkarciais visai fainai
pajudeti po barus..ZInoma, kad Vilniaus senamiestyje bus brangiau nei
Suvaluku prekybcentrio kaboke...To nieks ir negincyja...:) Bet cia sunkiai
sulyginami dalykai...