Tema: Re: Koki saldytuva pirkt?
Autorius: Yvl
Data: 2017-03-29 12:44:47
nu kad tu visada viska zinai geriausiai - nieko naujo.
apie snaiges plastiko kokybe galima komedijas statyt

p.s. pas baba Saratovas jau 40 metu veikia. kakybe!!!

On 2017-03-28 15:00, Yvl wrote:
> liebherio irgi visos triubos giliai pakavotos, tai pats supranti, kad
> Audrius.K kategoriskai nesutiktu su tokiu pasirinkimu :)

Pas mane stovi liebherr saldiklis. Dziugina :-)

Audrius K.
P.S.Samsungas gamina beveik visa buitine technika (ejo ir i medicinine,
be lyg ir nudege...), kuria galima parduoti. Svarbu tik, kad kazkas
pirktu. Tuo tarbu liebherr is buitines technikos gamina TIK saldytuvus
ir saldiklius :-))  Ir taip daug metu, gamina kokybiskus gaminius.
Galima diskutuoti del sprendimu (pvz pas mane elektroliukso saldytuvas
tik todel, kad norejau su 2 kompresoriais, o liebherr gamina tik su
vienu. AEG panasus modelis buvo per brangus, todel rinkaus elektrolux
(tas pats koncernas). Nors dabar rinkciaus liebherr. elektroluxo minusai
islindo, bet tik kosmetiniai. AEG ir liebherryje tokiu problemu nebutu
buve).  Dar lyg ir mielei saldytuvus gamina liebherr...

Ai, dar atsiminiau, pas gimines buvo beko saldytuvas. Gerai, kad
garantija buvo 5 metams, tai paskutiniais metasi sugedo ir pavyko
atsiimti pinigus. Dabar vietoj jo snaige jau ilgiau isgyveno ir mirti
nesiruosia... Beko, kaip ir samsungas, gamina irgi ivairiausia buitine
technika. Su lozungu : Gaminti viska uz pigiai...