Tema: Re: patarkit mini kombainiuką
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-28 15:53:16
Aš irgi rinkdamasis galvojau, kad reik imt tik tai ko reikia, bet... klydau.
Labai zjbs yra morkų - česnakų salotos, ko seniau rečiau darydavom ir
atrodė, kad peilis "rytietiškoms daržovėms" yra nereikalingas. Nu ir dar
afygienas daiktas yra ta pjaustyklė kubeliais.
Žodžiu, tam tikri priedai kaip tik ir suteikia galimybę gamintis patiekalus,
kurių iki tol negaminai.

O dėl tos mažiau vietos, tai jau geriau turėti daiktą pilnai atitinkantį
poreikius negu kažką, ką tingi traukt iš spintutės, nes jis sukelia
nepatogumų naudojamas. Pvz. ar trauksi minkymui kombainą jei žinosi, kad
minkyt reiks per du kartus, nes poreikis netelpa indan per 1 kartą?