Tema: Re: Q: automobilio nuoma Ispanijoj
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-24 13:35:39
2017.03.24 12:55, Si rašė:
> sveikos, mamytes,
>
> neteko dar nuomuotis automobilio uzsieny, tad yra keletas neaiskumu.
> internetuose vyrauja tokia informacija, kad ispanijoj nuomuotojai labai
> iesko slieku masinos grazinimo metu, ypac, jeigu buvo apsidrausta su 0
> fransize. draustis su fransize yra zenkliai brungiau (per 2 sav kaina
> pas Sixt'a padideja 100 pinigu). kiti sako, kad didziosios kompanijos
> slieku neiesko, nes taip daro tik tie, pas kuriuos masinos nuoma 2
> savaitems 30 euru :D taip kaip ten is tikro?

Tikrai taip. dar yra visokiu najobkiu, kaip kredito kortelej kreditas
nepakankamas, negalima nuomotis su kita kortele nei uzsirezervavai ir
t.t. Rekordas, kai pabrango nuoma ~2 kartus nuo sumos, uz kuria buvau
uzsirezervaves, nuo to laiko neimu pigiausio ar poros pigiausiu
pasiulymu ir paprastai buna tiek, kiek parasho. Rekordas turbut 7EUR
dienai uz corsa, kai nebuvo jokiu najobkiu ir kreivu zvilgsniu.

> dar kitas dalykas, kuri uztikau beieskodamas info apie nuomas, tai
> excess insurance. tai yra, kad kitos kompanijos uz salyginai maza  suma
> isipareigoja padengti fransize nuomos kompanijai, jeigu buvo padaryta
> zala.  pvz.: https://www.icarhireinsurance.com. gal kas turite info ar
> tai veikia praktiskai? :)
> P.S sis draudimas 2 sav laikotarpiui ~20pinigu

1,5Eur dienai, ar ne px? paziurek, ka jis padengia. salygose viskas
parasyta.